Donat que:

- Les actuacions de les darreres setmanes de la Plataforma Prou han estat centrades en atacar a l’Ajuntament, i especialment s’han centrat a criticar l’acció de l’equip de govern i totes i cadascuna de les mesures que s’estan duent a terme per solucionar els problemes ocasionats per la Paperera de Sarrià.

- La Plataforma Prou no està seguint ni defensant el full de ruta aprovat i defensat per tots els cinc partits que formen part de l’Ajuntament de Sarrià de Ter. És més, ha intentat trencar aquesta unitat d’acció enfrontant als diferents grups municipals.

- La Plataforma Prou està protagonitzant iniciatives de forma individual que lluny d’aportar solucions i acostar-nos a la finalització del problema, ens allunyen de la resolució.

L’equip de govern ha decidit que:

- A partir d’avui es desvincula completament de qualsevol acció i/o reivindicació de la Plataforma Prou.

- No es tornarà a fer cap reunió bilateral entre la entitat i els consistori, ni es comptarà amb cap dels seus membres en d’altres reunions de treball en que hi pugui haver d’altres actors implicats en el conflicte.

- No es facilitarà a l’entitat cap informació més enllà de les que es facin públiques com a qualsevol veí o veïna, sempre complint al màxim l’esperit de transparència.

Més enllà d’aquest fet de discrepància amb la manera de fer i actuar, volem deixar molt clar a tots els veïns i veïnes del municipi el nostre ferm compromís amb la resolució final del conflicte amb l’empresa, i a dedicar-hi tot el temps i esforços necessaris per assolir l’objectiu final. Que ningú dubti que per a tots els regidors del consistori, tant de l’equip de govern com dels grups de l’oposició, aquesta problemàtica és i continuarà sent una prioritat.

Ajuntament de Sarrià de Ter
Carrer Major de Sarrià, 71