Omet al contingut

/

Procediment de sol·licitud d’instal·lacions municipals per casals i campus d’estiu

L’1 de novembre de 2016 va entrar en vigor el Decret 67/2016, de 5 de juliol, de les activitats d’educació en el lleure en les quals participen menors de 18 anys. En compliment d’aquesta normativa de la Generalitat de Catalunya s’exigeix la presentació de diferents documents, ratios de monitoratge i acreditacions per a desenvolupar els casals i campus esportius d’estiu. Per aquest motiu, des de l’Ajuntament de Sarrià de Ter portem ja cinc estius tenint cura del seu compliment a l’hora d’utilitzar les instal·lacions esportives municipals.

Les entitats que tinguin interès en utilitzar el Pavelló Municipal, el Camp d’Esports de la Rasa, la Pista Poliesportiva de la Cooperativa o la Piscina Municipal, aquest proper estiu del 2021 hauran de seguir el mateix procediment de sol·licitud i pagament que les darreres temporades.

Així, les entitats que desitgin utilitzar les instal·lacions municipals caldrà que emplenin els formularis annexos i que els lliurin conjuntament amb la documentació requerida al registre municipal de l’Ajuntament. o per Etram Un cop concedit el permís d’utilització, en el cas de la Piscina Municipal, s’haurà de lliurar el comprovant del pagament prèviament al primer dia d’utilització de la instal·lació.  

Els mateixos protocols AntiCovid que van regir la utilització d’instal·lacions el passat estiu, seran vigents enguany.

Per a qualsevol dubte i/o aclariment, podeu contactar amb esports@sarriadeter.cat.

Ajuntament de Sarrià de Ter

Escola Bressol "Confetti"

Biblioteca "Emília Xargay"

Centre Cívic la Cooperativa

Pavelló Municipal

Serveis Tècnics

×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!